2008’den bu yana ülkemizin geleneksel lezzetlerini dünya ile buluştururken aynı zamanda kültür ihracı gerçekleştirme misyonumuzla yemek kültürümüz başta olmak üzere, ülkemizin tarihi ve doğal güzelliklerini de dünyaya tanıtıyoruz. Çünkü kendimizi yalnızca bir marka olarak değil Türkiye’nin dünyadaki yüzü olarak görüyor ve ülkemize yapabileceğimiz her türlü katkıyı yapmak için çaba sarf ediyoruz.
Yönetim Kurulu Başkanımızın Mesajı
Dünya hiç durmadan dönüyor ve o dönerken her şey değişmeye, yenilenmeye devam ediyor.
Özellikte iletişim teknolojilerinin fazlasıyla geliştiği günümüz dünyasında, yeniliklerin uluslararası ihtiyaçlara karşılık verebilecek nitelikte olması gerekiyor. Değişen ve gelişen dünya dinamiklerinde tüketici ihtiyaçlarını doğru tespit edip, oluşan bu ihtiyaçlara uygun ürün geliştirebiliyorsanız başarı kaçınılmaz oluyor.
Bu ilkemiz sayesinde, kurulduğumuz ilk günden bu yana sektörümüzde öncü ve yapılmamışı yapan, denemekten bıkmayan bir şirket haline gelerek sektörün en üretken markası olmayı başardık.
Bu başarının geri dönüşünü ise gerek Türkiye içinde gerekse ticaret yaptığımız 100’den fazla ülkede her hanenin ve her tüketicinin beğenisini kazanarak ve katıldığımız her testten tam not alarak geçtik.
Tüketicilerinin ihtiyaçları ile ortaya çıkmaya başlayan karar verme sürecinde, değişen tüketici ihtiyaçlarını anlayan ve bu ihtiyaçları kalite ve lezzetten ödün vermeden uygulayan bir marka olarak, yarınlara değer katmak ve geleceğin gıda trendlerinin temellerini atmak için çalışıyoruz.